Ha vissza szeretnél küldeni egy terméket, októl függetlenül, ezt megteheted a távszerződések kötésével kapcsolatos 2011/83/EU Irányelv feltételeinek megfelelően.Amit ennek érdekében kell tenned, hogy a 14 napon belül a termék átvételétől kezdve értesítesz a contact@onuvio.hu emailcímen. Választhatod a termék árának visszaszolgáltatását vagy a termék lecserélését egy másikra.
Abban az esetben ha az összeg visszatérítését választod, megkérünk, hogy tüntess fel egy bankszámlaszámot, IBAN formátumban és a számtulajdonos nevét(abban az esetben ha egy másik személy) és vissza fogjuk küldeni a termék árát a lehető legrövidebb idő alatt és semmi képpen sem később mint 14 nap a termék visszaküldésének döntésétől számolva. A pézösszeg visszatérítését késleltethetjük, addig a pillanatig amíg nem kaptuk vissza a termékeket vagy amíg nem bizonyította, hogy visszaküldte a termékeket. A termék megérkezése után maximum 3 munkanapon belül visszaküldjük pézét.
A visszaküldési kérvény kitöltése és elküldése után, egy őzenetet fogsz kapni ennek rögzítésével kapcsolatosan. Minden ami hátra maradt, az a termék megfelelő becsomagolása és a DPD gyursfutár megérkezése, hogy átvegye a csomagot.
A visszaküldés során esedékes szállítási költségek fedezése az ön feladatkörébe tartoznak, ezek hozzávetőlegesen 3600 HUF.
Ön kizárólag csak azon termékek árának csökkentéséért felelős, melyek a termékek jellegének, tulajdonságainak és működésének meghatározásától eltérő használatnak voltak kitéve. A terékek csak az tökéletes állapotban küldhetőek vissza, viselés vagy használat jelei nélkül. Csak olyan állapotban fogadunk el visszaküldött termékeket, mint amilyen állapotban te is elfogadnál egy terméket.
A gyorsfutárnak való átadáskor, megkérünk, hogy úgy csomagold be a terméket, hogy ez ne sérüljön szállítás közben.
Nem fogadunk vissza viselet, hasznánal nyomaival és karcolásokkal rendelkező termékeket, melyek nem árusíthatóak újra mint új termék.
A 2011/83/EU Irányelv, bemutató (47) pontjának megfelelően: a termékek természetének, tulajdonságainak és mőködési módjának megállapítására, a fogyasztó kézbe kell veegye és úgy kell megvizsgálja mint ahogy ezt egy üzletben tenné; például, a fogyasztó csak fel kéne próbáljon egy ruhacikket nem pedig hordania.
Azon termékek melyeknek visszaszolgáltatási szándékáról nem voltunk előzetesen értesítve, utánvételi fizetésmóddal voltak küldve vagy melyeket állapotuk miatt nem forgalmazhatunk mint új termék, vissza lesznek küldve az ügyfélnek, saját költségein!
Az időnkénti akciók során kapott ajándéktermékeket, visszaszolgáltatás esetén a rendeléssel együtt vissza lesznek küldve, ellenkező esetben, az ajándék ára a visszafizetendő pézösszegből lesz levonva. Hasonlóképpen, ha a termékek egy "3+1 ingyen", "20% kedvezmény a második megvásárolt termékért" vagy "30% kedvezmény minden termékre, amely egy másik termékkel együtt volt megvásárolva" típusú akció keretén belül voltak vásárolva, visszafizetéskor, ha az egyik termékre már nem érvényes a kedvezmény, a termékek ára újra lesz számolva az eredeti, standard áron, a kedvezményt figyelembe nem véve.
Abban az esetben ha a termék nem alkalmas visszaküldére, még mindig érvényes rá törvényes kereskedelmi garancia és semmilyen járulékos költség nélkül kicserélhető ha gyártási hibái vannak.
Ha nem tetszik a megrendelt termék, kicserélheted egy másik, ugyanolyan vagy eltérő értékű termékkel. Amit ennek érdekében kell tenned, hogy értesítesz minket a termék kicserélésével kapcsolatosan emailen vagy üzeneten, az elérhetőségi oldalon keresztül. Küldeni fogunk egy futárt aki átveszi a terméket. A termék megérkezését követve azonnal küldjük az új terméket. Az igényeid szerint lehetnek szállítási költségek vagy nem.